27.11.2024
Puhe-Judo™ Haastavien asiakastilanteiden ammattimainen hallinta
Puhe-Judo™
18.02.2025, klo 12.15-15.30
Etäkoulutus
Puhe-Judo™ – Haastavien asiakastilanteiden ammattimainen hallinta
Ammattilainen saa käyttöönsä käytännönläheisiä vuorovaikutustyökaluja tilanteisiin, joissa asiakas voi olla pettynyt, turhautunut, kiihtynyt tai jonkin muun voimakkaan tunteen valassa.
Hyötyinä asiakaskokemuksen varmistaminen tunnepitoisissa palvelutilanteissa, työssäjaksamisen ja nopeamman palautumisen tukeminen, tehokkaampi palautteiden käsittely, pienemmät välilliset selvittelykustannukset, ajankäytön tehostaminen palaute- ja reklamaatiotilanteissa.
Koulutuksen sisältö:
– Mistä tekijöistä asiakkaan pettymys tai haastava käytös voi johtua – voiko tekijöihin vaikuttaa?
– Tunnepitoisten tilanteiden ja ihmisten kohtaaminen ammattimaisesti
– Tunnetilojen purkaminen ja hallitseminen tehokkaasti
– Miten hallita omia tunteita vaikeissa palvelu- ja viestintätilanteissa?
– Mitä tarkoittaa ammattimainen suhtautuminen viestinnällisiin konflikteihin ja mitä sillä saavutetaan?
– Miten ammattilainen valmistautuu haasteellisiin viestintätilanteisiin?
– Assertiivisuuden eli oikeanlaisen jämäkkyyden merkitys viestinnän onnistumisessa
– Miten asetetaan ammattimaisesti asiakkaan käytökselle tai vaatimuksille rajat?
– Kuuntelu ja kohtelu – yksinkertaisilla keinoilla kohti onnistunutta viestintää
– Ensivaikutelman ja ennakkoasenteiden vaikutus tilanteen hallintaan
– Miltä ammattilainen näyttää ja kuulostaa haastavissa vuorovaikutus- ja viestintätilanteissa?
– Draaman kaari: aloitus, rauhoittelu, ratkaisun etsiminen ja tilanteen tyylikäs päättäminen
– Puhe-Judon™ helposti muistettavat peruslauseet, tekniikat ja askelkuviot
– Tilanteen jälkeen tehtävät toimet – työkyvyn varmistaminen ja palautumisen jouduttaminen
Koulutusjärjestelyt:
- Koulutus järjestetään Microsoft Teamsilla 18.2.25 klo 12.15-15.30, eikä siitä tehdä tallennetta.
- Ilmoittautuminen koulutukseen päättyy 2.2.2025
- Linkin koulutukseen saat ilmoittautumisvahvistuksen yhteydessä
- Osallistumismaksu laskutetaan tilaisuuden jälkeen.
- Mikäli koulutukseen osallistuu samalta koneelta useampi henkilö, jokainen osallistuja ilmoittautuu erikseen. Organisaatio voi myös ilmoittaa henkilöt ryhmänä osoitteeseen savas.akatemia@savas.fi.
- Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia otetaan vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa. Huomioitahan kuitenkin, että veloituksetonta peruutusta ei tällöin ole enää mahdollista tehdä.
Peruutusehdot
Koulutukseen osallistuminen voidaan peruuttaa veloituksettomasti ennen viimeistä ilmoittautumispäivää. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutuksen hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruta lainkaan, veloitetaan koko koulutusmaksu.
Mikäli henkilö on estynyt osallistumaan koulutukseen esteen vuoksi, voi hänen tilalleen osallistua organisaatiosta toinen henkilö.
Savas Akatemia pidättää oikeuden muutoksiin ja koulutuksen peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osallistujamäärän vuoksi.
Lisätietoja: savas.akatemia@savas.fi
Koulutuksen hinta: 250€ (+ alv.)
Kohderyhmä: Kaikille asiakastyötä tekeville.
Ilmoittaudu koulutukseen